GreekEnglish (United Kingdom)
ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ (Ε.Κ.Ε.)

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ – ΝΕΑ ΗΡΑΚΛΕΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ (Ε.Κ.Ε.)

Στην επιχείρησή μας αντιλαμβανόμαστε ότι η μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρείας, βασίζεται στην οικοδόμηση και διατήρηση της ποιοτικής σχέσης με τους πελάτες μας. Αυτό επιτυγχάνεται αναπτύσσοντας σταθερές σχέσεις αλλά και ποιοτική παροχή υπηρεσιών στο Ξενοδοχειο μας. Τυατόχρονα, η συνεργασία με τους κοινωνικούς φορείς σε τοπικο επίπεδο δασφαλίζει τη διατήρηση μιας μακροχρόνιας παρουσίας και δράσης σύμφωνα με τα πρότυπα λειτουργίας των Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και το Διεθνές Πρότυπο ISO 26000.

Σαν βασικός πάροχος τουριστικών υπηρεσιών η επιχείρησή μας βασίζεται στη διαπροσωπική επαφή, και γι’ αυτόν το λόγο για μια επιτυχημένη λειτουργεία απαιτείται ένα υγιές περιβάλλον, αφοσιωμένους υπαλλήλους, καθώς και προσωπικό και συνεργάτες που είναι επικεντρωμένοι στο να έχουν πάντα ικανοποιημένους πελάτες. Οι οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές πτυχές της αειφόρου ανάπτυξης πρέπει να εμπεριέχουν τα συμφέροντα όλων των ενδιαφερομένων μερών, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών κοινοτήτων, των επισκεπτών αλλά και των δημοσίων αρχών.

Για το λόγο αυτό η επιχείρησή μας ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα ακολουθούμε βασικές αρχές για τη λειτουργία μας όπως προστασία προσωπικών δεδομένων, πρακτικές ασφαλείας, ιδανικές εργασιακές σχέσεις με το προσωπικό και τους συνεργάτες μας, προστασία του περιβάλλοντος αλλά και προάσπιση της υγείας και ασφάλειας των πελατών μας.

Η επιχείρησή μας ακολουθεί τις βασικές δομές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης βάση του Διεθνούς Προτύπου ISO 26000 και μέσω των δράσεών μας δεσμευόμαστε:

ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  • Η Επιχείρησή μας δεσμεύεται για τη συνεχή βελτίσωση της στρατηγικής της
  • Συνεχή ενημέρωση του προσωπικού μας να εφαρμόζουν τα πρότυπα της εταιρίας
  • Στρατηγική Εφαρμογή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
  • Οι Επιχειρηματικές μας δραστηριότητες εφαρμόζονται σύμφωναμε με τη σχετική νομοθεσία της χώρας που διέπει τα πρότυπα εργασίας.

ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ

Οι επιχειρηματικές μας δραστηριότητες εξασφαλίζουν

  • Τη δίκαιη μεταχείριση όλων των εργαζομένων και των πελατών
  • τη διαφάνεια των επιχειρηματικών ενεργειών μας
  • τη λειτουργία μας βασιζόμενοι σε υψηλά πρότυπα σε όλα τα θέματα που αφορούν  την ασφάλεια και υγιεινή στον εργασιακό χώρο
  • τις καλές πρακτικές των επιχειρηματικών μας ενεργειών (Μηχανισμός Παραπόνων)

ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

  • Αύξηση των επισκεπτών, προσελκύοντας συνειδητοποιημένους επισκέπτες με «πράσινη σκέψη», οι οποίοι λαμβάνουν αποφάσεις επιλογής του προορισμού βάζοντας ως προτεραιότητα περιβαλλοντικά κριτήρια.
  • Ανακύκλωση Χαρτιών
  • Ανακύκλωση Μπαταριών

ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

  • Ενεργούμε με σκοπό την προσέλκυση και διατήρηση αξιόλογου προσωπικού με την υιοθέτηση πολιτικών που ανταποκρίνονται στις αξίες και στις ανησυχίες των εργαζομένων.
  • Συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια και συνεχή εκπαίδευση των στελεχών μας
  • Εργασιακή ασφάλεια και υγιεινή
  • Θετικό εργασιακό κλίμα

ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Προσέλκυση νέων εργαζομένων μέσω Γραφείων Διασύνδεσης, ΟΑΕΔ, και Αποφοίτων Τουριστικών Σχολών
  • Δωρεές (ρουχισμό/ εξοπλισμό/ βασικά είδη)  σε Χαμόγελο του Παιδιού, Τοπιοκή Κοινωνία και στην Εκκλησία.

 

ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

  • Παροχή υπηρεσιών βάση απαιτούμενων πρακτικών των Τουριστικών Επιχειρήσεων
  • Υπηρεσίες που διέπονται από τις αρχές ασφάλειας και υγιεινής
  • Επιγραφές των παρεχόμενων υπηρεσιών σε εμφανή σημεία του Ξενοδοχείου αλλά και στην ιστοσελίδα

ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

  • Ενίσχυση Τοπικού Πολιτισμού με διοργάνωση εκδρομών σε αρχαιολογικούς χώρους και Εκκλησιαστικές Διαδρομές
  • Προβολή τοπικών προϊόντων στην υπηρεσία Ελληνικού Πρωινού
  • Ενίσχυση Τοπικής Εννηνικής Γαστρονομίας